Apr 6, 2011

STUDY ! | SHERA :(

HEY :')
erm dah 2 hari tak update blog , haaa rindu gile nak bebel bebel hehe :p So , sebenar aku tak online sbb "konon" nye nak study kannn Eyzaaa ? haha korg percaye tak ni ? HAAA ? please percaye please -.- then kiteorg dah pun deactivate FACEBOOK kite org termasuk Nyna sekali , haha Nyna jealous ehh ? :D okay kiteorg deactivate ni act supaya kiteorg tak ONLINE je setiap hari ! buang mase katenye BAHAHA dah lah stop ! .

okay dlm 2 hari ni okay je nothing happen but td kan duit Shera syg aku hilang ? sumpah kesiannn tauu ! okay attention to SI PENCURI ! aku doakan kauu supaye berjaya dlm hidup , dan ingat kalau kau mencuri je keje kau , mmg tak kan berjaya lah weh ! and as u know  , tu bukan duit kau of course and faham faham je ahh ehh , DUIT HARAM ! erghhh geram pulak akuuu tauu -.- okay Shera , sabar okay ? kesian awak :(  hm okay esuk ade oral BM tp tak tahu group saye sempat ke tidak so wish me luck yeah ?
byebye :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.